29/10/2011

byłem dziś w nocy w budynku, który nadzoruję.

widziałem się ze strażnikiem, który przyjechał z Paryża razem ze swoim psem. pierwsze co zrobił to spytał gdzie jest toaleta, nie zamknął drzwi i słyszałem jak mocno siurał. jego pies był strasznie agresywny, normalne pies stróża, poprosiłem go żeby przywiązał go do bramy bo to do czego teraz jest przywiązany łatwo wyrwać. potem sam pobiegłem z pełnym pęcherzem do łazienki, ciągle coś miałem między zębami i próbowałem wyjąć to językiem ale się nie dało i z przerażeniem stwierdziłem w lustrze, że mam ogromną dziurę w trójce po wewnętrznej stronie, wielka jak fistaszek, to nie wszystko. gdy tylko przyjrzałem się dokładniej okazało się, że wszystkie moje zęby są porowate niczym pumeks. miałem wrażenie, że mogę je wyłamać palcami. pomyślałem, że od teraz będę mył zęby co wieczór i przypomniał mi się stary sen noilurb

nasi znajomi są już w Melbourne

No comments:

Post a Comment