27/07/2012

10k wizyt


jutro idę do lekarza, znów. w ostatnim miesiącu byłem tam już pięć razy:
- chrapanie
- wypalanie komór, nic nie pomogło ale polecam. niesamowite uczucie spalania od środka, miałem wrażenie, że lekarz wjedzie mi sondą na moje przedmóżdże, czułem się jak podczas snu kiedy spaliłem sobie wszystkie włosy i powypadały mi zęby.
- chirurg urazowy, zwichnąłem kostkę ale na szczęście nic poważnego, jestem już zdrowy i za tydzień zaczynam znów biegać, w październiku chciałbym pobiec pół maraton.
- jutro idę w sprawie częstych bólów głowy, koleżanka usunęła sobie ósemki i jej to pomogło, może powinienem poszukać w tym kierunku?

dziś miałem stłuczkę z motocyklistą, któremu nic się nie stało, zdzwoniliśmy się pod koniec dnia i spisaliśmy szkody, sprawą zajmą się nasi ubezpieczyciele.
potem jeszcze zatrzymała mnie policja do kontroli i pech chciał, że byłem bez dokumentów. miałem szczęście, bo puścił mnie bez żadnych problemów.

ostatnio śniłem, że ugniatam, niczym drożdże do ciasta, lek na ból głowy, pachniało nawet podobnie, szare i nijakie ugniatane w mleku, obudziłem się z okropnym globusem.

No comments:

Post a Comment